May 25, 2011

24.5 . .



SEE i  nver thought dat I c0uld walk thr0ugh fire
I nver th0ught dat I c0uld tke de burn

I nver had de strength 2 tke it higher

Until I reached de p0int 0f n0 return
N there's jst n0 turning bck

When ur heart under attck
G0nna gve evrything I hve
It's my destiny

I'll nver say nver



I'll fight till 4eva
Whenever u kn0ck me d0wn
I'll n0t stay 0n de gr0und
Pick it up Pick it up Pick it up
Pick it up up up
N nver say never


susah mana pum aku diuji , aku takkan putus asa  , mungkin ia soal hidup dan matiku , tapi , aku tetap serahkan semua dekat mereka , terima kasih ya allah , dikurniakan kepada aku , family yg sngat memahami , ya allah ,aku mencintai mereka ,  lindungi mereka , , :)



penipuan yg sanad melampau abg ,seinggat kite tunang , abg tetap tak berubah, ada perempuan lain , then burukburuk kan rin dkad family , how come !!


abang , serahkan semua pada allah , percayalah sesuatu , rin betulbetul menyesal kenal abg ! ,  , 
rin tahu , rin akan susah dengan abg ,nanti kerana family , tapi , insyaallah , doa , masa akan merubah segalanya , 
mungkin sekarang rin suda kehilangan perasaan itu , tp , siapa tahu , dengan hubungan yg lebih pasti ini , 
perasaan itu akan ada kembali , , ,jikalau rasa tidak mampu teruskan , batalkan sajaa ,

p/s:pertunangan , tanpa rela , ,  ryn terima , walau terpaksa



No comments: