Jun 24, 2011

ouch :)

24 june 2011 , got some gift from him :)
deboo da ade kawan skunk , , bubu :) wane purple , comel sangat ! , ta sgke , abg belikan , ,
abg ,.. .  rin tataw apa lagi yg jd lepasnhe , rin cuma harap , semua yg jd , akan mnjd pengajaran untuk kita , pada masa akan datang  . .

 maaf diatas sikapku yg ada masanya keterlaluan , aku juga manusia ,  ,  terima kasih atas kesabaranmu , yg selama ini mengiringi perjalanan yg sukar ini , aku sedar bertapa egonya aku , seringkali mengungkit segala kesalahanmu , kejam mane pun engkau dekat aku , 
 aku sedar  bukan aku yg berhak,menghukum kamu,. . ..

'bukannya aku takut akan kehilangan dirimu,tapi aku takut kehilangan cintamu'

 kau takkan mengerti , yg selama ini yg ku rasakan , pasti . . .

 dan akhirnya , aku memilih untuk menyimpan kenangan aku , dan teruskan cerita , bersama dia . . tunangku . .sesungguhnya . . ..  aku rela ,mohamad syariffudin ,:)

No comments: