Sep 7, 2011

Tanpa disangka , dia datang semula , membawa cintanya yang tak pernah hilang . aku menyambut walau ku tahu terlalu banyak halangan yang akan aku dan dia hadapi . aku tak tahu nak cakap ape , aku tahu aku tempah maut , grr , tapi tahlaa , mgkin aku nhe pentingkan diri , tp dar dulu , aku kenal die , sampai skarang , adee jee yg halang . . aku pum tak faham kenapa =='tapy aku terima apa pum jdyh lepas nhee ,mungkin aku akan menangis , akan bersedih
tapi aku tekad , aku harus teruskan idup aku ,
apaapa yg family aku fikir baik untu aku , aku akan terima dgn reda ,
mungkin mereka lebih tahu apa yang terbaik ntuk masa depan aku nhee


 ya allah , andai dia milikku , satukan aku dan dia atas keredhaanmu . bukan atas kemungkaranmu . .



Tengok nhe , aku senyum ! bahagia lha katakan , Grrr :DD

p/s : kalau kut haty aku , aku taknak dgn sesiapa , taknak syg sesiapa , taknak kawin dgn sapesape pun , 

kadang-kadang saya terfikir , apa nasib kita nanty ?

No comments: