Sep 23, 2011

Trip to terengganu ,

Heyy all , korg syg family korg tak ? mestylah kan , samelaa mcm ryn , kitorg rapat sangat , walaupum asik bergadoh , tp tetap saling sayang . :) , barubaru neyy , 18.9 akak ryn konvo , so bermula lah perjalanan kitorg ke terengganu . . . . 

5:00 pm
Kitorg bertolak dry kuale selangor , adeeh , kata nak gerak awal , sumenyee ckp tak supe bikin lhaa , hehe 
kelam kabut semua , da otw toh bising 1 kereta , aha , maen carikcarik pekataan lhaa , semua happy even jam ! :)

da makin lewat , kete senyap , semua dah low battery , hee , tidoo , letih kod 
Then singgah kat temerloh , makan ~ semua batery full balik , :) , kol 10 pm , kitorang mula jalan . . . 





neyy muke aku tym kad R&R , kepenatan woks  


sampai Unisza pukol 3:25 am , pergh , kebas ~ HAHA , gilee laah , nak mengamok rasanyee , kepenatan larh katakan , hee , kol 4 pagi baru tdo , bgun kol 7 am , ahaks , gile gilee , dah habis akak konvo , balik bilek , semua membuta , sampai lah kitorang tak daapat berjalan , sodihsodih , , 
malam lepas isyak , otw . . . . 

jalan kat Taman Tamadun Islam :) , Masjid kristal , even pernah pergi , tp kali neyy rase heppy , sebab kitorg 1family , LENGKAP ! haha


Kat tandas , neyy adk kesayangan aku , sampai syurga ~ :)
p/s : aku rase aku comel lha  , Haha !

Singgah sane sini , LAPAR , Gy Sally Seafood
Pergh , mmg terbaik makanyee , Lala~ :)

kol 12 am , gerak , , then benty tido, kol 3am gerak , then tido kol 5 bangun kol7 , gerak , Haha , PUNYA DETAIL aku cerita , lepastu gy makan , bekfes , roti canai ~ hee ,
Habis brekfes terus gy Pantai Cherating , Seawal 8 am , bersamaan dgn hari isnin yg takde org , Hee ,

TukarTukar baju , snapsnap , haha , tak habishabis snap , aku pum tak paham napee , lala~
Mandi , belajar berenang , lawan sape terapung lagy lame , haha , mcmmcm , perang pasir pum ade , adede , gedebuk abg ipar aku blg pasir kat aku , haha , syengal semuanyee , , :)

Ta boleh nak gambarkan dengan katakata , bahagia rasanya , walau penad yg teramad sangat ! haha/

No comments: