Nov 8, 2011

Awak , bukan saya tak sayang , Saya harap awak dapat tersenyum bahagia kat sana , walau awak cakap awak sayangkan saya , saya pumm yakin atas katakata awak , tp sayang , saya taknak kita selalu makan hati antara satu sama lain ,


________________________________________________________________________________

aku yakin kau akan kembali bersama aku , aku hanya ingin memberi kau masa , untuk kau mencarik diri kau yg sebenar , sesungguhnya , saya nak awak kenang semua , , tetapi , semuanya semakin hambar , Andai hubungan ini tidak membahagiakan , kau pergilah , aku lepaskan , walau aku terlalu sayang :) lama kita kan syg ? hee , aku harap harihari yg kau lalui , membahagiakan , walau aku tiada disisi kau , , :) , aku tahu kau mampu , kerana aku pun mampu , , :) , tipu lah andai aku kata aku tak mampu hidup tanpa kau , aku yakin , aku boleh , walau payah , walau perit , aku tetap aku , aku tetap wanita biasa sayang , hati aku lembut , , tp aku keraskan , agar  aku mampu melawan arus dgn tabah , aku tak menangisi semuanya . . aku tak meratapi , ada temanku bertanya , bagaimana aku mampu hadapi semua dgn tabah , aku tersenyum , aku hanya menjawab , jangan tunjuk lemah pada menda yg lemahkan kita , kerana aku tahu , mgkin ALLAH sdg merencanakan 1 yg indah untuk ku , :) ,

 aku harap kau tidak datang lgy , kerana . . . aku tak mahu merasa luka lagi , berapa kali dah kau datang dalam hidup aku , dan pergi ? kau sendiri faham kan ? aku tak sanggup , . . Walau dah banyak kali berlaku , rasa sedih tuhh tetap sama , malah adakala makin siksa , , sedarkan aku tuhan , dia bukan milikku .

#aku tetap dgn 1 janji yg pernah aku ikat dgn kau , iaitu , aku akan jaga diri aku , :) aku rindu kau lha biyy ^___^

No comments: