Feb 7, 2012

tuhan , bukan ku pinta teman untuk mengadu masaalah ,
tetapi aku mengiginkan teman yang boleh membimbing aku tatkala aku jauh menyimpang , 
Hati menjadi semakin tawar , mgkin kerana banyak dosa yang melilit disekelilingnya , 
Allah , pahala ku mgkin ada , tetapi tidaklah banyak untuk dipertahankan , 
tiada guna aku bergantung pada yang rapuh , andai aku sendiri terumbang ambing ,
 kerana ianya terlalu mudah untuk runtuh . . 

Sandaran pada cinta bukanlah sesuatu yang sementara , 
Aku manusia masih membuat khilaf dlm membuat keputusan,
masih membuat keputusan dgn menggunakan hawa nafsu dan bukanya akal yg diberikan,


Hikmah sebaliknya akan muncul ttp mengambil masa dgn menggunakan ksbrn..
hati ini tiada sabar kerna masih dibayangi hal tidak sepatutnya.. 
ini ternyata salah.. .

No comments: