Mar 11, 2012

Mish somebody ,


Rinduuuuu , :w::w::x:
:h:makan ice-cream sesame:face26:
:h:
makan coklat sesame:face26:
:h:
gigit awak sampai awak jerit , Sayangg ! sumpah sakit:face18:
:h:
tarik rambut awak sampai awak jerit2 ,:face18:
:h:
main ketiak awak , awak malu , how sweet !:face15:
:h:
geletek awak:face67:
:h:
bau awak sampai awak tolak kepale saya:face34:
:h:
main hujan dgn awak:face64:
:h:
main lari-lari ngan awak:face39:
:h:
merajuk dengan awak:face12:
:h:
menangis dengan awak:face22:
:h:
main bisik-bisik iloveyouu kat telinga awak:face71:
:h:
jaga awak time awak sakit:face40:
:h:
belai saya bila saya merajuk:face35:
:h:
pujuk saya bila saya nangis sebab awak:face67:
:h:
pujuk awak bila awak nangis:face69:
:h:
manjakan awak:face71:
:h:
pergi taman petang2 dgn awak:face15:
:h:
lepak kat maulana makan oty canai:face26:


awak , insyaallah , ade jodoh , bersatulah kite :face15:, jika tiada , saya harap , awak dapat bahagia , tp jangan awak lupakan saya yea ? kenangan kita , indah , ,

:h:betulke airmata lelaki itu maruah mereka ? jika benar , kau maruahku

No comments: