Jun 15, 2011


inpens international college . . dulu , waktu malam , kita samasama masak megy , pergi koop , beli tpup , beli biskot , , lepak lua , lepak sisi , :) dulu , pkol 10 , msty ryn ajak gy beli roti , beli aer , even pg da sarapan :) lapa .. hee , korg asek kate , aku nhe bnyak makan ,:D tiap 12:30 , aku msty ajak korg gy cafe cepadcepad , aha , sbb aku tak tahan lapa , hee , korg ckp , bnyk mkn tp bdn kcik , k.nas suke ckp , yg ryn nhe mmg takkan kenyang ! :D
 dulu , tiap kali kawad , kiter yg asek bising , bukan bising ape , bising na snap , aha , tah ape ade dgn snap , muke minyakminyak sume ta sedar , lala :p
dulu , tiap kali cuti , kiter merayaw , , hee , , k.nas egat tak , kite naik 125 samasama ? aha , , kite tolak moto atas jambatan , sangkod kat trafic linght , naseb tak mati ! aha , safwan , k.nas , ekyn , , egat tak kite slalu pegy karok , ? joget mcm org gela , ! haha , mmg kenangan indah yg takkan terlupakan lah ! korg best ,

tp , skang tak boleh dha , k.nas da takde na dga masalah aku , ekyn pun da takda nak buad aku mara , , safwan da takde nak buad aku gelak :D , egat friendship kiter sampai bebiler oke ?! 



benarlah kata kata orang , setiap pertemuan , ada perpisahan .

.
dia . . ada masa aku rindu , ada masa aku teringat kenangan dulu , kau cinta terakhir aku , lepas kau , aku tak mampu memiliki perasaan itu lagi , dan aku doa , perasaan itu , mahu menyinggah lagi , di haty ku ini , kau yg ku syg dulu , yg amat aku rindukan dulu , aku hanya mampu berdoa , agar kau mendapat balasan diatas semua kezaliman kau , terhadap aku . .  aku tak mampu berdoa , agar kau berjaya , atau bahagia , kerana , aku tk mampu memaafkan , kesalahanmu itu . .

harap kau dapat menghargai , keikhlasan dan kejujuran seseorang , harap kau dapat memahami , apa itu 'sayang' , jangan senang meluahkan perkataan sayang .itu , andai dihati tiada . . . .

                                                                               sayang itu bukan sekadar perkaatan , tetapi sebuah janji !

my fiance . . 
dea blik kuala selangor , tp hilang lha , hari ke6  bru kol , tu pun kul 1 am lbeh baru kol , takpalah , mungkin kita belum ada masa untuk serasi kan semula perhubungan kita . .

 ya , memang aku tak rela dgn semua ini , kadang kadang aku tertanya , adakah ini yg terbaik untukku , aku tak tahu apa yg disediakan untuk aku dikemudian hari , walau ini bukan yg aku suka , dan bukanlah satu kebanggaan dalam hidupku ,akan tetapii , aku yakin , apa yg terjadi dalam hidupku ini , walau payah , walau perit , aku tawakkal , aku yakin semuanya yg ALLAH sediakan , adalah yang terbaik untukku , . mungkin suatu hari nanti aku akan rela . . . mungkin , , 



.  
                                 dan akhirnya . . ku lihat langit , dan aku terus berjalan , tanpa sesal . .. :)

No comments: