Jun 8, 2011

kenangan , banyak sangad , aku tak tahu , adakah harus aku ingat lagi , atau perlu aku buang sejauh mungkin. . beri aku pertunjuk mu tuhan , mungkin terlalu lama aku jauh dariMU , hingga aku diuji sebegini agar aku kembali mengigati mu , aku berdiam lagi , . . aku terus mendiamkan diri . . jgn disangka aku lemah , aku mampu mengharungi semua , walau aku seorang diri , aku mampu . . ! walau ada masa aku menangis , tp tangisan ku , bukan petanda kekalahan ku , tetapi , itu permulaan untuk semangat yg baru , , ya , mmg aku terlalu letih untuk mengharunginya lagi , tetapi , mgkin suda tertulis jalan cerita ku begini , dan dgn hati terbuka , aku terima jalan yg payah ini , . dan aku tetapkan keyakinan aku padamu YA RABB , ,  ada bahagia yg kau tulis untukku , , walau ia mungkin jauh lagi dan aku sedar , aku bukan sesiapa , yg membolehkan aku mendapatkan , apa saja yg aku mahu , aku kene ikut , ketetapan dariMU . . .  

aku tetap tersenyum didepan semua , family , kawan , tunang dan family dea , kenangan
dan , aku amat ingin , kenangan itu , berputar semula . . .
kepada semua , jika 1 hari nanti aku pergi , ingatlah , mungkin waktu itu ALLAH suda mahu hentikan tangisan hiba aku, . . . :)

p/s: senang citer , aku perlu tabah ! :)

No comments: