Jul 5, 2011




*Aku tetap tersenyum ,
Apa lagi yang mampu aku lakukan agar aku dapat memuaskan hati semua pihak , Bukan pintaku jadi begini , . percayalah ini bukan keingginanku . Andai hati ku ini dapat dibaca , dapat didengar , pasti tiada yang mempertikaikan keputusanku , . Bukan mudah untuk aku merelakan semua , andai keputusan ku salah , aku minta lebih kekuatan darimu tuhan , . 


Pagi ini , aku teringat padanya , adakah dia bahagia disana , adakah dia sihat , 
Ku doa , ku pohon , moga DIA mengerti suatu hari nanti . Ku selalu terluka dengan sikap nya .
Tapi apa yang ku mampu . apa yang mampu aku dambakan , dah memang tercatat di loh mahfuz bahawa engkau bukan jodohku . Apalah dayaku untuk melawan takdir ALLAH , aku hanyalah hambanya yang penuh dosa .


Hati benar kata sayang . Walau aku tahu hati mu . Andai tiada kasih kita di dunia . Ku doa moga kau bahagia . Bersama jodoh dirimu .
takkan ku berpaling dari apa yg telah aku katakan .

No comments: