Jul 4, 2011

Bersama . .

Menjalani hari , , membiarkan semua kenangan berlalu pergi . . Tuhan , tidak ku pinta bahagia diwaktu ini , biar payah dahulu , akan ku tempuh tanpa jemu , biar sesukar mana pun hidup , akan ku teruskan perjalanku , tidak perlu aku menangis lagi , Ya Allah , , jangan bagi aku merasa bahagia , sebelum tiba masanya , kerana , aku takut , aku akan hilang bahagia itu lg , Ya , tiada siapa akan mengerti aku , , aku kenal siapa aku , aku tak perlukan penterjemah diri , ,

Aku sudah merelakan semuanya , biarlah perit hati ini , aku tetap berdiri :) aku akan terus berdiri , andai dia benar akan menjadi imamku , berilah aku kekuatan untuk menghormatinya , menjaga hatinya , mendengar katanya , , dan memilihara diriku . . jangan biarkan diriku terus ego , terus sombong untuk mengakuinya . .

kata-kata dari dia : kita ada bersama-sama , cuba mengejar dan mengapai cinta yang kian pergi , selagi kau bersamaku , akan ku pastikan , cinta itu tidak pergi lagi meninggalkan kita . . .

No comments: