Mar 26, 2013

FreebiesKawaii ~

Assalammualaikum semua . 
Harini Ryn nak bagi Freebies , Walau pum komen baru 8 , tak cukup lg dua , tp untuk tidak menghampakan readers yang nak doodle ni dijadikan Freebies Ryn tolak tepi jelah semua tu , hoho . Cuma ada empat warna ja , and korang boleh lah buat jadi Header/Banner or whatever ikut kretiviti korang .





Semua telah ditransparent kan dan diletak stroke . Dah amek komen/kredit ya , Jangan sombong . 
Tq all :)

6 comments:

gadis, said...

comel nyerrrrrrr

Ryn Inutl said...

tk secomel u pnya , hii . dear , u pnya art trade da siap :)

fiqah hamed said...

kawaii..suka2..nanti buat banyak2 freebies erk..hehe..^^

Ryn Inutl said...

insyaallah kalau ada masa :)

elsyhamee said...

LAWANYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
eh awak ryn? ahahhaha saye rin~ :D

Anis Zainudin said...

comel nye!! amek satu boleh yg wrne purple tu ? :)